di kuim

Setibanya aku kat kolej..huh,perasaan sungguh sdeyh dan menyeronokan, yg sdeyh nye aku terpaksa pndah umah, bkn jauh pown sblah umah lame jew,tp kngan at umah lame aku ngan akk akk senior aku tuh yg uat aku sdeyh.. bnyk kodd kngan.. yg seronoknya aku dpat jmpe kwn kwn aku.. 18/6/2011 aku smpai kolej lbeyh krang lam kul 3 lbeyh.. b’debar gak na msok umah baru.. tkowt tkowt law ade owg.. nsib baek laa ta dew owg mse aku msok tuh.. sesmpai jew lam umah tuh, keadaan umah aku kotor n slerak, biase la umah kene tngal mase cuty sem ann.. aku pown kmas kmas katil n kmas baju.. smentara na tggu akk angkat aku blek.. lame gak laa tggu dy.. huhu.. mlm tuh kte owg dew pojek skit.. kte owg msok umah lame, then ambk brang brang ape yg ptot t’msok tkar ya kte owg beli gune duet kte owg dlu.. msok umah lame air mate cm na mengalir jew, nsib baek aku leyh than.. huh, sdeyh sgt laa..mase yg d’nanti nanti kan..ambk result..opss,tkowt nye..da ambk pown..result ta dew la mmbanggakan.,pointer aku menurun kodd:( tp aku still b'syukur masih lulus n ta dew repeat..untuk ptptn pown lpas..kdg kdg aku rase cm aku nyh anak ta gune jew..ksian parents aku..aku arap sgt sgt sem nyh aku uat yg terbaik tok naik kan pointer aku..aku akan berusaha lebih lgg..ya,itu yg kte mau..hehe..lam mggu tuh gak aku settle kan sgalenye yg lom sattle...dftar subjek n sgale nye..aku tggu akk senior aku yg da abz stdy dtg sbena nye..lame ta jmpe dowank..wndu kodd..dowank pown tido kolej,kte owg glak2,lpak2,negok cite dll cm dlu..sonok sgt sgt..wlau pown anya 2 ary 1 mlm dowank dtg,tp mmg sonok sgt..love sys syida,sys fana,sys tieqa<33