miss,miss :)

Assalamualaikum
Hye blogger J
Lame rase nye ta update kan..now I’m really busy..da start sem baru mcmmcm la kene uat..yg pnting skaly mst la assgment an..perhh,mmg bnyak la assgment..nyh pown nga uat assgment then,update blog jup..ta kan la na 24hour m’ngadap assgment jew ann..so,smbil bosan2 update jup,bkak fb..nasib baek umah baru aku nyh dpat wireless,sng skit na bkk internet..free agy tuh..jgn mara yew yg laenlaen tuhJ..sem nyh bnyak gak subjek yg diambil..lam 7subjek,ngn kokurikulum agy..arap2 dpt bgy mase kan..jadual skunk pown bnyak ptg..so, na tido ptg pown da ta leyh skunk nyh..law ta dlu slalu tido ptgptg..sem nyh na kene study btolbtol,na naek kan pointer aku yg jatuh bnyak sem lepasL sdeyh ouhh..ase cm aku nyh anak ta gune jew ann..mak ayah anta study tp aku maenmaen..tp kali nyh aku pomiz pd dri aku,aku ta na maenmaen agy..aku na gak dpat dekan ann cm owg laen smua..cm sys fana tuhh..tiaptiap sem dekan,mst mak ayah dy bangge ann..hope aku dpat jdy cm dy annJ..bile da blek kolej nyh,skaly lg b’jauhan nan family..wlau pown da slalu b’jauhan,tp rase wndu tuh ttp ade..sape yg ta rndu kat family ann..na blek pown da ta bleyh sgt skunk nyhh..skunk aku ade class ary jumaat lak tuh,smpai ptg lg,aisshh smpai kul 5 lak tuh..law pgy ukeyh gak ann ptg tuh aku leyh blek kL..tp skunk ta leyh blek agy..law dlu sem 1 sem 2 aku ta dew class ary jumaat,skunk nyh hambik kauuu,haha..dlu aku slalu blek kL ary khamis coz ase cm lame skit an dok umah..tp skunk law blek umah pown stakat 3 ary ta ase sonok la..t’pkse la aku dok kolej..rmai kwnkwn aku tiaptiap mggu blek umah jmpe family dorang,tp aku,msih d’kuim dan ttp d’kuim..mane ta nye, umah dorang smua areaarea Malacca jew kodd,mmg la leyh blek tiaptiap mggu..hahaha..pew la kau nyh wanie J..hjung mggu at kuim nyh amatamat m’bosan kan..law na kua pown aku ta tau na g mane..sini mane jew aku leyh jalanjalan..blekblek Masjid Tanah gak aku g..law ade org yg baek aty,baru la aku smpai at Mahkota Parade,Dataran pahlawan areaarea Bandar laa..aku nyh blah pndalaman..tp dkat ngan laut,Pengkalan Balak n Tanjung Bidara..tuh pown akuu jrang g coz ta dew kenderaan..sdeyh kan idop akuu kat sini..tapi wlau pape pown aku ade kwnkwn at sini..kwnkwn pown da cm family akuu..da la ehh,akuu pown ta tau na mrepek apew agy nyh..nnty law ade story aku story agy..take care,miss a lot my FAMILY,MY AYAH MOHD NAZARUDDIN,MY MAMA NOR HAMIMAH,ADK SY YG SLALU BERCERITA MASALAH NUR SYAZWIENA,ADK YG SLALU KENE MARAH NGN AKU IZZAT SYAZWAN MARAHMARAH MANJE JEW,N THE LAST ADK AKUU YG PANGGIL AKU ‘NONNY’ IZZAT SYAZWAAD..MISS,MISS,MISS,MISS U’ALL A LOT..AISHITERU J